čtvrtek 17. ledna 2013


Kvinde, 23 ar, fra Kobenhavn
hej er en ung pige pa 23 der godt kunne tanke sig at at vare sammen med en pige igen, forste gang hva for 3 ar siden og har siden da haft en lyst til at prove igen, har snaKket med min mand om det og han synes at det skulle jeg prove, sa derfor da jeg horte om siden ville jeg prove lykken, sa hvis der er enn ung sod pige der ude lag en besked,


Kvinde, 35 ar, fra Nordjylland
Hejsa sode frakke sexede kvinder.

Er ny her pa siden, mangler en kvinde til lakker saftig kvindesex.
Jeg kan lige sa godt vare arlig, jeg har ingen erfaring pa dette omrade, men er meget larernem. Jeg har lange gaet med en drom, om at prove at smage, rore, kysse og kale med en kvinde, og hvad vi nu ellers finder pa
Er du mere nysgerrig, sa bor du lige lase det sidste ogsa...

Renlighed frem for alt. Var dig selv, du skal have noget erfaring, ellers famler vi begge i blinde.

Stadig interesseret sa send en besked/mail.
Frakke kram frá mig.




Kvinde, 20 ar, fra Fyn
Heey ..


Jeg er 19 :P jeg ved ikke helt hva jeg soger, men skriv til min mail, og vedhaft en ansigt billede, saa svare jeg tilbage :P
jeg har ogsa andre profiler :P der hedder jeg ogsa Malouhu ..
Er du over 30 - saa behoves du ikke at skrive, for er ikke til mand/damer over 30 ! :P

Karlig hilsen Malou..





Žádné komentáře:

Okomentovat